ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΘΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ-ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ!
Η χώρα οδηγείται σε πλήρη διαμελισμό, για την ακρίβεια δεν θα υπάρχει ελληνικό κράτος, μια και τυπικά θα παραδοθεί στους Γερμανούς! Οι δανειστές, εκτός από τα αεροδρόμια, απαιτούν να τους δοθεί και ο …
εναέριος χώρος! Έτσι, μετά την παράδοση των 14 αεροδρομίων, αναμένεται να τους δοθούν, όχι μόνο τα υπόλοιπα αεροδρόμια, αλλά και ο έλεγχος του εθνικού μας εναέριου χώρου. Αυτό σημαίνει ότι η χώρα μας δεν θα έχει δικαίωμα να αναχαιτίζει τα τουρκικά αεροσκάφη που παραβιάζουν τα σύνορά μας, αφού η δικαιοδοσία αυτή θα ανήκει στους Γερμανούς. Ουσιαστικά και τυπικά δηλαδή θα μιλάμε για χώρα Γερμανική η οποία αυτή και μόνον αυτή θα έχει δικαίωμα να αναχαιτίζει, αν το κάνει, τα τουρκικά μαχητικά και όποιον παραβιάζει τα σύνορα της Ελλάδος. Πρακτικά δεν θα υφίσταται Ελλάδα, αφού αυτή και τα σύνορά της θα έχουν παραδοθεί από τους ντόπιους προδότες στους ξένους!
Το θέμα αυτό επανέρχεται από τους δανειστές οι οποίοι πιέζουν να αρπάξουν και τον εναέριό μας χώρο. Όταν διαπραγματεύονταν την αρπαγή των αεροδρομίων μας είχαν θέσει και το ζήτημα του ελέγχου του εναέριου χώρου μας, κάτι που γίνεται τώρα μετ’ επιτάσεως.
Ιδού τι έγραφαν τότε τα sites.
Οι δανειστές θέλουν τώρα και τον εθνικό εναέριο χώρο. Μεθοδεύουν ένα σχέδιο κατάτμησης της δημόσιας Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και τη δημιουργία Ανώνυμων Εταιρειών και μέσω αυτών θα επιχειρήσουν εν συνεχεία να ιδιωτικοποιήσουν τον εθνικό εναέριο χώρο.
Πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτό το σχέδιο έχει ασφαλώς η γερμανική Fraport, στην οποία παραχωρήθηκε η διαχείριση 14 ελληνικών αεροδρομίων και δεν αποκλείεται στη συνέχεια να κάνει συνεταίρους τους Τούρκους, αφού προέχουν… οι επενδύσεις.
Και είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς τους κινδύνους για τα εθνικά συμφέροντα, τα εθνικά κυριαρχικά δικαιώματα και την άμυνα της χώρας αν τελικώς συμβεί αυτό. Και μιλάμε από την απειλή της Τουρκίας (όλες οι προκλητικές ΝΟΤΑΜ περνούν μέσω της ΥΠΑ και αν σε αυτή δεν υπάρχει Έλληνας αλλά Τούρκος ή Γερμανός μπορεί να κάνει τα στραβά μάτια) μέχρι και την απειλή renegate.
Για το εθνικής σημασίας ζήτημα αυτό έχει αρθρογραφήσει ο Παύλος Χρήστου αναλυτή θεμάτων άμυνας και ασφάλειας, Γενικός Γραμματέας του Ελληνορωσικού Συνδέσμου στο Opinion Maker του pronews.gr
«Θέμα ωρών είναι το ξεπούλημα του εναερίου χώρου στους δανειστές. Το καλά ενορχηστρωμένο σχέδιο που επεξεργάζονται κύκλοι του εξωτερικού φτάνει στο τέλος του. Αεροδρόμια και Αεροναυτιλία θα θυσιαστούν στο βωμό των δανειστών μαζί με την εθνική κυριαρχία.
Αφού παρουσιάστηκε ως σχέδιο διάσωσης των 14 ελληνικών αεροδρομίων η παραχώρησή τους στη Fraport, τώρα θα τους δοθεί και η προίκα. Τα τελευταία προπύργια που αποφέρουν έσοδα στον κρατικό προϋπολογισμό, απασχολούν χιλιάδες εργαζόμενους, θα βγουν από τη μέση με ένα νομοσχέδιο σκούπα.
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, η μέχρι σήμερα Δημόσια Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας χωρίζεται σε Ανώνυμες Εταιρείες, Αεροναυτιλίας, Αεροδρομίων. Ένα μικρό κομμάτι εποπτικής αρμοδιότητας συρρικνωμένο θα θυμίζει την παλιά υπηρεσία. Υπάρχει και επιπλέον πρόταση για την Ανώνυμη Εταιρεία Αεροναυτιλίας να χωριστεί σε Πύργο Ελέγχου και σε Κέντρο Ελέγχου Περιοχής έτσι ώστε το ξεπούλημά τους να είναι πιο εύκολο. Ποιοι θα στελεχώσουν τις εταιρείες αυτές; Ακόμα και Τούρκοι, αρκεί να είναι υπήκοοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης…»
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Στα προαπαιτούμενα που πάει η κυβέρνηση να περάσει με νόμο για να κλείσει την αξιολόγηση και να πάρει τη δόση των 2,8 δισ. ευρώ, υπάρχει ως μέτρο και η αλλαγή της νομοθεσίας για την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Μάλιστα κάποιοι το παρουσιάζουν ως θετικό μέτρο.
Γιατί όμως κόπτονται τόσο πολύ οι δανειστές για την ΥΠΑ και την βάζουν μέσα στα προαπαιτούμενα; Κι εδώ οι πληροφορίες μιλούν για ένα υποχθόνιο σχέδιο με στόχο να περάσει βήμα βήμα ο έλεγχος του εναερίου χώρου στους δανειστές και ειδικότερα στους Γερμανούς.
Οι πληροφορίες αυτές αναφέρουν πώς στόχος είναι η δημόσια Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορία να “σπάσει σε Ανώνυμες Εταιρείες Αεροναυτιλίας και Αεροδρομίων και ένα μικρό κομμάτι να παραμείνει ως έχει με εποπτική αρμοδιότητα. Υπάρχει επίσης μία άλλη πρόταση, πάλι εκ μέρους των δανειστών, που εμφανίζονται ως “εμπειρογνώμονες” η Ανώνυμες Εταιρείες να χωριστούν σε Πύργο Ελέγχου και Κέντρο Ελέγχου Περιοχής.
Είναι σαφές πώς στο σχέδιο παράδοσης της εθνικής κυριαρχίας υπάρχει κλιμάκωση. Έτσι και στη συγκεκριμένη περίπτωση. Στη δεύτερη εκδοχή γίνεται ακόμη πιο εύκολη η ιδιωτικοποίηση του εναερίου χώρου.
Και όπως είπαμε στην αρχή, η γερμανική Fraport που ανέλαβε τη διαχείριση των 14 ελληνικών αεροδρομίων θα έχει το πρώτο λόγο. Δεν ήταν άλλωστε τυχαίο γεγονός ότι ήρθε στην Ελλάδα για να επενδύσει. ΄Ήρθε με συγκεκριμένες προϋποθέσεις και όπως φαίνεται προαποφασισμένη προίκα. Τη διαχείριση του εθνικού εναερίου χώρου, τον οποίο μπορεί να παραχωρήσει και σε Τούρκους επενδυτές.
Μια τέτοια εξέλιξη σημαίνει πώς στο Αιγαίο μπαίνει τοποτηρητής, αφού θα παρακολουθείται επ’ ακριβώς τι αεροσκάφος, πότε και γιατί εισέρχεται στο FIR Αθηνών και βεβαίως τα τουρκικά μαχητικά θα αλωνίζουν με τις ευλογίες του ιδιώτη, ο οποίος μπορεί και να προάγει τις αξιώσεις της Άγκυρας.
Όταν γράφαμε για παράδοση της εθνικής κυριαρχίας με την είσοδο της Ελλάδας στα μνημόνια αυτό ακριβώς ευνοούσαμε. Κι ακόμη δεν έχει παραδοθεί στους δανειστές και το Ταμείο Αξιοποίησης της Δημόσιας Περιουσίας. Εκεί θα γίνει το μεγάλο πάρτι με πολλούς να το χαρακτηρίζουν “κατοχικό”.
Αυτός είναι ο λόγος που επί χρόνια η δημόσια περιουσία απαξιώθηκε. Είναι η απόλυτη συνταγή για να μπουν οι ιδιώτες και εν συνεχεία να αρχίσουν να επιβάλουν τους όρους και τους κανόνες τους σε βάρος της χώρας και των πολιτών της.